به وبگاه اختصاصی شرکت "اکلیل" خوش آمدید

موفقیتی دیگر از یک شرکت دانش‌بنیان در مازندران حاصل شد؛ تولید شامپوی طبیعی ضد ریزش مو با نام تجاری «هردوک»

موفقیتی دیگر از یک شرکت دانش‌بنیان در مازندران حاصل شد؛ تولید شامپوی طبیعی ضد ریزش مو با نام تجاری «هردوک»

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، یکی از شرکت‌های تحقیق و توسعه و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران موفق به تولید یک شامپو گیاهی ضد ریزش مو با نام تجاری«هردوک» شد. شامپوی تولیدشده از گیاهان دارویی منطقه خزری به دست آمده و حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش است.

این محصول فرمولاسیونی کاملاً گیاهی و منحصر به‌فرد دارد، به طوری که آنالیز آزمایش اکتیو این محصول نشان می‌دهد که کمتر از ۵ درصد مواد شیمیایی در فرمولاسیون آن به کار رفته است.

شرکت اکلیل، مجوزات لازم جهت تولید شامپوی هردوک را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت معدن و تجارت دریافت داشته است.

اسدی مدیرعامل شرکت اکلیل مستقر در پارک علم و فناوری مازندران درباره محصول تولیدی بیان کرد: این شامپو برای انواع موها مناسب بوده و چند خاصیت اصلی دارد. اولین خاصیت آن جلوگیری و کاهش ریزش موی سر است. همچنین این شامپو به درمان شوره سر نیز کمک چشمگیری خواهد کرد. ویژگی دیگر شامپو جلوگیری از سفیدی موهاست.

” شامپو گیاهی هردوک مدل Herbal به تنظیم PH پوست سر کمک کرده و با یک دوره مصرف موها را به طرز محسوس شاداب‌تر و سالم‌تر خواهد کرد. در این شامپو از مواد گیاهی مفید و گوناگونی چون شلتوک، حنا، ختمی، اسطخودوس، بید و آلوئه‌ورا و نیز از مواد معدنی همچون خاکستر و پودر ذغال فعال استفاده شده است”.

تولید شامپوی طبیعی ضد ریزش مو با نام تجاری «هردوک»

مدیرعامل شرکت اکلیل بیان کرد: مواد معدنی تشکیل‌دهنده شامپو هردوک سبب می‌شود تا پولکی‌های مو یا «کوتیکول» مو باز شده و شرایط برای جذب و دریافت مواد مغذی نظیر پروتئین‌ها و ویتامین‌ها در لایه «کراتین» مو محیا شود. در اینجاست که مواد موثره گیاهی موجود در شامپو هردوک جذب مو می‌شوند.

پودر ذغال فعال موجود در شامپو هردوک سبب می‌شود تا از طریق مجرای «آپوکرین ها» یا «غدد تعریق» راهی برای نفوذ مواد موجود در شامپو به دهانه «فولیکول» باز شود و فولیکول مو تغذیه شود.

وی درباره دیگر مزایای این محصول گفت: مواد موثره گیاهان موجود در شامپو هردوک مواد مو را به واسطه حنای موجود در شامپو قوی، حجیم و درخشان و به واسطه  گیاه ختمی موجود در شامپو آن را نرم و خوش‌حالت می‌کند.

“همچنین درمان خارش کف سر و التهاب و در واقع همان شوره سر، جلوگیری از ریزش مو به دلیل دارا بودن ویتامین ب ۱۲ و اسید فولیک به واسطه آلوورا موجود در شامپو را از دیگر خواص این محصول عنوان کرد.

وی تاکید دارد که تمامی مواد اولیه، فرمولاسیون و دانش به کار رفته در ساخت شامپو گیاهی هردوک کاملاً ایرانی است. فرمولاسیون گیاهی این محصول از کتب مرجع طب سنتی اساتید به نام ایرانی استخراج شده است.

لینک خبر؛

www.avayekhazar.ir/00023X

یک دیدگاه ارسال کنید